CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 4. joulukuuta 2008

Pieni selitys

Muutama blogituttavani on huomannut, että olen käynyt harvakseltaan heidän blogeissaan. Täälläkin on ollut hiljaisempaa.

En ole kuitenkaan lopettamassa tätä mukavaa puuhaa. En ole unohtanut ketään. Nyt on vaan muuta tekemistä ja mietittävää. On vähän huolia ja paljon väsymystä..



glitter-graphics.com


Asiat on nyt pakko laittaa tärkeysjärjestykseen. Työt ja uni ovat minulle tärkeimpiä asioita tällä hetkellä. Täällä käyn silloin, kun jaksan.

Teitä blogikamujani en kuitenkaan unohda. Uskokaa pois!!!



11 kommenttia:

Nia kirjoitti...

Totta on, että "oma elämä" ensin ja sitten vasta blogi. Hyvä, että laitat tärkeysjärjestykseen ja varmasti kaikki ymmärtävät jos ei aina ehdi/jaksa käydä blogivisiitillä/kommentoimassa:) Sellaista se on se elämä!

Jaksamista ja auringonpaistetta päivääsi <3

Marjukka kirjoitti...

"Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää,
minun ystäväni on kuin niitty kukka,
joka saa minut hymyilemään."
Toivon, että me blogiystäväsi voimme vaikuttaa sinuun näin!
Aurinkoa elämääsi!

Ritva kirjoitti...

Tärkeysasiat tietysti ensin!

Huolet ja murheet enkeli poistakoon,
aurinko sydämeesi ja sieluusi paistakoon!

Jaksamista sinulle ja ilonpipanoita elämääsi, kyl myö ymmärretään!

tia kirjoitti...

Ihan oikein, ensin oma jaksaminen kyllä me blogilaiset täällä odotamme.

Jaksamista sinulle, mieleen aurinkoa.

Anonymous kirjoitti...

Sukoter: Ihan oikea tärkeysjärjestys sinulla :)
Rentouttavia lepohetkiä ja voimia arjen pyöritykseen.

Marika kirjoitti...

Minä tosiaan olen huomannut, että sua harvemmin näkee blogissani. Olen kyllä itsekin ollut vähän laiska viime aikoina bloggailemaan :) Mutta tärkeintä on tottakai se, että itse asetat asiat tärkeysjärjestykseen kuten niiden kuuluu ja bloggailet sitten kun jaksat ja ehdit! :)

Anu kirjoitti...

Kiitos paljon teille kaikille sanoistanne. Te ootte ihaniiiiiii...!!! =)

Abana kirjoitti...

Toivottavasti pian kaikki kirkastuu. "Ennen aamunkoittoa on kaikista pimeintä"... vai miten se meni? Jaksamisia sinulle.

Anu kirjoitti...

Abana - Ei tässä ole mitään suurempaa hätää. Olen oikeastaan vaan valtavan väsynyt. Jouduin vähän yllättäen töihin ja päivät on venyneet pitkiksi. Myymälässä on sesonkiaika ja olen saanut painaa töitä kuin pieni elukka. Pian helpottaa.

soile kirjoitti...

Tulin vastavierailulle!
Itsellenikin välillä iskee tuo asioidenuudelleenjärjestely.Silloin kannattaa todella laittaa pienimmät asiat nurkkaan ja keskittyä suurempiin.Tsemppiä!

Anu kirjoitti...

Soile - Kiva, kun tulit kyläilemään ja jätit kommentinkin. Nyt vietän vapaata viikonloppua ja voin kirjoitella tännekin. Bloggaus on mukavaa, kun ei ota mitään stressiä.

Kävijöitä 4.3.2010 alkaen