CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Uusi hittituote????


Tyylikäs uusi ruudullinen malli.

Kaunis musta/valko-ruudullinen kuosi.

4-pyöräinen, alhaalla reilunkokoinen säilytystila, sisällä kiinnityshaka kaulapantaan.

Useita verkkoikkunoita, edessä suljettava verkko.

159,00 €


Carlino


Minä näin tuollaiset jokunen aika sitten ihan käytössä. En meinannut uskoa silmiäni! Kiertelin ja kaartelin vaivihkaa rattaita työntänyttä naista kaupassa ja täytyy myöntää, että... mietin mielessäni, että onko hän ihan järjissään!?! ;)

Äsken Radio Novassa mainittiin nuo rattaat. Kävin sitten poimimassa tuon kuvan netistä ja lueskelin samalla ihmisten mielipiteitä niistä. Kai se on sitten pakko myöntää, että tarpeelliset ovat! Eli siis - näkemäni nainen on aivan fiksu, mutta minä olen vaan niin tyhmä etten ymmärrä mitä kaikkea koirat tarvitsevatkaan!!!! =D

10 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Siis täh? Onko nuo KOIRILLE?! Ei voi olla todellista, eieieieiiii.. :D

tia kirjoitti...

Kaikkea sinä löydät.

Sukoter kirjoitti...

Hoh hoijaa. Siis todellako? Koiralle rattaat?

Nyt menee kyllä överiksi lemmikkien paapominen!

Marjukka kirjoitti...

Minä pidän eläimistä kovin, itsellänikin ollut kolme koiraa ja muita pienempiä lemmikeitä, mutta silti pidän tuota jo hieman, anteeksi nyt vaan, sairaana. Ei eläimiä ole luotu istumaan rattaissa. Tämä on siis vain minun mielipiteeni, joku toinen ajattelee varmaan toisin.

minde kirjoitti...

Ai säkin kuuntelit sitä. Mut mä taisin kuunnella SuomiPopilta samaa juttua. Kun kerto vielä miten koirien kynsiäkin maalataan jne. AIka touhua sanon minä. KOira parat. Meillä hurtalla on kyl heijastinliivi, mutta sitä pidän lenkillä ihan turvallisuussyistä. Tietty.

Anu kirjoitti...

Marika - Juu juu, koirille on. Sinun pitää ostaa heti kolmet! ;)

Tia - Älä muuta sano. Kaikkea minä vielä kirjoitan tännekin. =D

Sukoter - Luulen, että nuo rattaat yleistyvät Suomessa. Äsken lukemieni juttujen perusteella ne ovat jo varsin yleisiä mm. Keski-Euroopassa. Jenkeissä ja Japanissahan on ollut jo kauan koirien kauneushoitoloita yms. Siitä aiheestahan tuli televisio-ohjelmakin joku aika sitten. Koirille on kynsilakkaa, vaippoja yms. *huokaus*

Marjukka - Täytyy sanoa, että olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Löysin yhden keskustelupalstan, jossa rattaita sanottiin tarpeellisiksi näyttelyissä nimenomaan pienille koirille. Ne tallaantuisivat jalkoihin ilman niitä. Hyvä perustelu, mutta mutta.. No joo. Se tästä.

Minde - Kuuntelen aina Novan aamulähetyksen. Kimmo ja Minna on ihana parivaljakko! Kun he lopettavat niin vaihdan useimmiten kanavaa.
Koirille on tosiaan olemassa myös kynsilakkaa, vaippoja, kauneushoitoloita yms.
Heijastinliivi on todella hyvä olla olemassa!!!

Hilkka kirjoitti...

Luulin, että ne on lastenrattaat! Tiesin kyllä, että on olemassa koiralle tarkoitettuja rattaita. Karvattomille roduille talvisaikaan todella hyödyllisiäkin (kuka haluaa karvattoma koiran SUOMEEN???), mutta silti sanoisin, että valitkaa koiranne olosuhteiden mukaan, ettei tarvitse lykkiä rattaissa vastoin koiran luontoa! Tai jos lykittävän hoidokin tahdotte, menkää henkilökohtaiseksi avustajaksi jollekin pyörätuolipotilaalle ja antakaa koirain juosta niin kuin niiden kuuluukin tehdä.

Anu kirjoitti...

Hilkka - Sinä se olet aina niin IHANAN suorasanainen. =D
Nuo ovat pienemmät kuin lastenrattaat. Kun minä näin tuollaiset paikallisessa Tiimarissa jokunen aika niin arvelin niiden olevan nukenrattaat. =)
Tänään minulle sitten selvisi, että koirillekin tehdään tuollaisia.

Marika kirjoitti...

Siis mä en kertakaikkiaan nyt oikein käsitä. Koirilla on jalat, ne osaa kävellä. Ne myöskin tarvitsee liikuntaa. Miksi niitä täytyy rattaissa lykkiä? Anteeksi nyt kamalasti jos tätä lukee joku koirarattaiden omistaja, mutta minä en nyt oikein osaa sisäistää.. :)

Anu kirjoitti...

Marika - Tiedän, että olet henkeen ja vereen eläinihminen ja tiedän ettet sinä halua pahoittaa kenenkään mieltä mielipiteilläsi. En halua minäkään. Olen kuitenkin täysin samoilla linjoilla kanssasi.

Noilla rattailla on kuitenkin käyttäjiä Suomessakin. He perustelevat niiden käytännöllisyyttä sillä, että pienet koirat eivät jaksa tehdä yhtä pitkiä lenkkejä kuin vaikkapa perheessä olevat isommat koirat. Silloin niitä voi työntää rattaissa. Toinen käyttöryhmä on aiemmin mainitsemani pienet näyttelykoirat, jotka jäisivät tungoksessa ihmisten jalkoihin.

Kävijöitä 4.3.2010 alkaen