CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 24. heinäkuuta 2009

Noloa

Koko kesän olen yrittänyt puhua järkeä ainoalle parvekekukalleni. Olen sanonut sille, että kannattaa hillitä kukintaa ja kasvattaa edes vähän lehtiäkin. Selitin sille, että kukkien kuihduttua voi tulla kurjat oltavat uusia odotellessa. Eihän se uskonut minua vaan puski kukkaa ihan urakalla.

Tältä se näytti koko kesäkuun ja vielä viikko sittenkin:



Tältä se näyttää tänään:



Mahtaa olla nolo olo noin alastomana.

4 kommenttia:

minde kirjoitti...

Anteeks, mutta mua kävi naurattaan...kukka parka

Anu kirjoitti...

Minde - Ei uskonut äiskän puheita ja noin siinä sitten kävi. ;)

Papu kirjoitti...

Voi toista :D Onhan tuo pikkunen vähä laihan olonen :D

Anu kirjoitti...

Papu - Eikös vaan olekin. Tämän vuoksi en haali kotiini enempää kukkivia kasveja. Ne muuttuvat minun hoidossani hyvin nopeasti viherkasveiksi.

Kävijöitä 4.3.2010 alkaen