CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 12. joulukuuta 2008

Hiljaiseloa

Tutkiskelin tässä viimeaikaisia (piti ihan tarkistaa Wikisanakirjasta onko tuo yhdyssana) juttujani ja totesin, että ne ovat olleet ihan "hötöntöttöä". Olen poukkoillut sinne tänne eikä mitään pidempää tekstiä ole irronnut. Olen ottanut valokuvia sieltä ja täältä. Olen poiminut kuvia netistä ja lisännyt muutaman kommentin sinne tänne. Säälittävää tuotosta.

Tämä surkea ulosanti on johtunut ihan siitä, että päässäni on nyt kamalan paljon ajatuksia. Minun tekisi mieli kirjoittaa ainakin kymmenestä eri asiasta, mutta joku osa tuolla aivoissa vaan jarruttelee. Se sanoo: "Turhaa, turhaa, turhaa!".

Haluaisin kirjoittaa joulumuistoja, vakavista sairauksista, käsitöistä, musiikista ja vaikka mistä. Sormet ovat nytkin valmiina tässä näppäimillä, mutta aivoista kuuluu tuo hemmetin: "Turhaa, turhaa, turhaa!". Raastava ristiriita!

Nyt on paras ottaa pieni aikalisä. Käyn kävelyllä ja keskustan kirpparilla. Samalla voisin kierrellä pikkuputiikkeja. Tykkään katsella kaikenlaisia käsitöitä, astioita, kankaita, kynttilöitä, postikortteja, joulukoristeita yms. Tuskin minä mitään ostan. Saan niin paljon iloa kaiken sen kauneuden ja hauskuuden katselusta ettei minun tarvitse tuoda mitään edes kotiin. Tällainen höppänä minä olen. =)


glitter-graphics.com


10 kommenttia:

Nia kirjoitti...

Vähän samalta alkaa tuntumaan tiedätkö täälläkin päässä. Turhauttaa kovasti! Paljon tekisi mieli kirjoittaa, mutta kun ei voi.

Ihanan kissakuvan olit laittanut perjantainriemuksi<3

tia kirjoitti...

Täällä yksi kanssa jolla olisi kaikenlaista, mutta kun ei voi niin ei. Höpsötetään sitten kaikkea muuta ;-)

Hupsu kissa, hih.

Sukoter kirjoitti...

Mikään omassa elämässä ei ole niin turhaa ettei siitä olisi kirjoitettavaa, jokaisella oma elämä.
Toinen asia on sitten, voiko kirjoittaa eli se anonyymius...

Mukavaa viikonloppua Anu. :)

Marjukka kirjoitti...

Eikös tuo kaiken höpsöttäminen ole ihan kivaa ja vaaratonta ;D
Siitä vaan höpsöttämään, kiva niitä höpsötyksiä on lukea!

Tilda kirjoitti...

kuules Anu, ei sinun kirjoittamisesi turhaa ole sillä se tuottaa iloa meille lukijoille =)

Anu kirjoitti...

Kiitos teille kaikille kommenteista. On ihan lohdullista tietää, että muillakin on samansuuntaisia mietteitä ainakin ajoittain.
En aio lopettaa blggailua - en todellakaan! Mietiskelen tässä vain taas kerran, että mihin suuntaan annan juttujeni rönsyillä.

minde kirjoitti...

Kyllä mä tykkään lukee tätä blogia just siks, että se teksti tulee "suoraan sinusta". Toki joutuu miettimään mitä voi kirjoittaa, mutta mä olen nauttinut joka sanasta jonka olen täällä lukenut. Niin ikävistä kuin iloisistakin asioista. On se vaan hyvä että oon sut löytäny;)

Niin ja niitä kortteja teen omaks iloks ja suvun &ystävien kauhuks;) Toki myisin jos joku kysyis...

Anu kirjoitti...

Nia - Arvasin, että kisukuva miellyttää juuri sinua. =)

Tia - Jatketaan höpsöttelyä omaksi ja toisten iloksi. =D

Sukoter - Totta. Minun eikä kenenkään muunkaan elämä ei ole turhaa!!! Anonyymius on tietysti yksi vaihtoehto, mutta se ei taida sopia minulle..

Marjukka - Höpsöttäminen on tosi kivaa ja rentouttavaa.

-A- - Ei tämä ole turhaa sinun, minun ja monien muiden bloggaajien mielestä, mutta.... monen muun mielestä kylläkin. Joskus jurppii niin saamaristi kommentit ja arvostelut joita saan.

Minde - Voi sinua. Sanasi saivat minut kehräämään onnesta. *kurrrr kurrrr...*

Marika kirjoitti...

Minun täytyy kyllä sanoa, että olen nauttinut blogissasi kaikesta viimeaikaisesta jutusta! Oli täällä vakavampaa juttua tai ihan sitä sun tätä, niin aina tykkään lukea. Elämässä tarvitsee monenlaisia viihdykkeitä :)

Anu kirjoitti...

Marika - Kiitos sinullekin sanoistasi. Ei tässä ollut tarkoitus kerätä mitään kehuja. Nolottaa siksi nämä teidän kaikkien kommentit.

Kävijöitä 4.3.2010 alkaen